بیانیه حماس درباره هفته جهانی قدس

در آستانه آغاز هفته جهانی قدس، جنبش حماس در بیانیه ای خواستار مشارکت فعال تمامی ملت های عربی و اسلامی در حمایت از قدس و مسجدالاقصی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، جنبش حماس هفته جهانی قدس را فرصتی برای تجدید میثاق با قدس و مسجدالاقصی و تقویت حضور آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن آن در سطوح عربی، اسلامی و بین المللی دانست.

 

حماس در تمامی سطوح سیاسی، رسانه ای، بشردوستانه و خیریه به منظور ایجاد انگیزه در ملت برای بسیج انرژی های فعال در جهت حفاظت و دفاع از مسجدالاقصی تاکید کرد.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به مناسبت هفته جهانی قدس گفت: هفته جهانی قدس از 23 رجب تا شعبان 1443 هجری قمری مصادف با 24 فوریه تا 3 مارس 2022 میلادی است که علمای ملت بیش از 140 مؤسسه علمای جهان اسلام در راس آن اتحادیه جهانی علمای مسلمان  در آن حضور دارند.

 

وی از توده‌های مردم فلسطین، ملت‌های عربی و اسلامی با علما و نخبگان، نهادهای رسمی، حزبی و مردمی و مردم آزاده جهان خواست تا در احیای این هفته مشارکت فعال داشته باشند و  به هر وسیله ممکن از طریق سایت ها، بسترهای سیاسی، رسانه ای، خیریه، بشردوستانه، علمی و غیره در پیروزی قدس و مسجدالاقصی ما را حمایت کنند.

کد خبر 1149443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha