همایش دوچرخه سواری در کانون «منتظران نور» جهرم برگزار شد

نیکجو گفت: همایش دوچرخه سواری با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: در ادامه فعالیت های ورزشی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و به منظور ایجاد روحیه نشاط در بچه های مسجد، همایش «دوچرخه سواری» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این برنامه با حضور حدود 15 نفر از بچه های مسجد برگزار شد و مسجدی ها در یک روز تعطیل اوقات فراغت خود را با ورزش مفرح «دوچرخه سواری» سپری کردند.

 

وی بیان کرد: در این برنامه مفرح، مسیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تا امامزاده «فضل بن موسی (ع)» شهرستان جهرم توسط بچه های مسجد رکاب زده شد.

 

نیکجو عنوان کرد: همایش «دوچرخه سواری» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور گروه نوجوانان «محمدهادی نعمتی» برگزار شد و  مورد استقبال آنان قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این برنامه و با حضور در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم ضمن ادای احترام به این امامزاده، مرقد شریفش را زیارت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان تصریح کرد: از جمله ورزش هایی که مورد علاقه بچه های مسجد بوده و در این کانون مورد توجه است، «دوچرخه سواری» بوده که در مناسبت های مختلف نسبت به برگزاری «تور دوچرخه سواری» اقدام می شود.

 

کد خبر 1149446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha