شهدا و ایثارگران  بفکر آرامش و آسایش و امنیت کنونی ما بودند

نوروزی، گفت: کاری که شهدا و ایثارگران ما انجام دادند و برای عشق به اسلام، انقلاب، نظام و مردم با فدا کردن خود، بفکر آرامش و آسایش و امنیت کنونی ما بودند.

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در انسان غریزه های وجود دارد که این غریزه ها عامل حیات انسان و انگیزه زندگی است.

 

 

شهردار کرمانشاه افزود: فداکاری شهدا و ایثارگران به هیچ عنوان قابل جبران نیست، هرکاری که ما برای خانواده  انجام دهیم ذره ای از فداکاری آنان را جبران نخواهد کرد اما تلاش خواهیم کرد که در حد توانمان حداقل آرامش زندگی آنان را فراهم کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  خانواده معظم شهدا مقاومت و ایستادگی دارند، علاوه بر این خانواده جانبازان باید با از خودگذشتگی شرایط را برای سختی های زندگی یک جانباز فراهم کنند که این نیز ایثار است.

 

 

 

نوروزی تصریح کرد :خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف است و منت آن‌را داریم و مجموعه شهرداری کرمانشاه رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌داند.

 

 

شهردار کرمانشاه اظهار کرد:  فرهنگ ایثار و شهادت آخرین سنگر دفاعی ما است و اگر دشمن بخواهد این فرهنگ را از بین ببرد، از طریق خانواده شهدا و ایثارگران اقدام می‌کند و این امر هرگز اتقاف نخوادهد افتاد.

 

کد خبر 1149472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha