اجرای پویش بهار مهدوی به همت کانون فرهنگی هنری و مرکز نیکوکاری شهدا بهشهر

قلندری از اجرای پویش بهار مهدوی به همت کانون و مرکز نیکوکاری شهدا بهشهر خبر داد و گفت: این پویش به همت خیران و نیکوکاران و فعالان جهادی و فرهنگی و اجتماعی در بهشهر برگزار می شود.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در طرح نو و تازه تلاش داریم تا همه مردم را در یک کار خیر شریک کرده و به کمک نیازمندان شهرمان بشتابیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: طرح « بهار مهدوی » همزمان با آغاز سال جدید 1401 و  ماه رمضان و در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار شناسایی شده اجرا می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح با همت و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا بهشهر و بهره‌گیری از توان خیرین و کمک‌های عام المنفعه نیکوکاران اجرایی می‌شود تا در اجرای انفاق و کمک به هم نوعان تلاش شود.

قلندری از اجرای پویش بهار مهدوی به همت کانون و مرکز نیکوکاری شهدا بهشهر خبر داد و گفت: این پویش به همت خیران و نیکوکاران و فعالان جهادی و فرهنگی و اجتماعی در بهشهر برگزار می شود و تلاش داریم تا 90 هزار سهم 30 هزار تومانی را تهیه و در قالب سبد معیشتی به افراد کم برخوردار اهدا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: افراد خیر و مردم نوعدوست شهرستان بهشهر می توانند برای کمک به نیازمندان کمک های خود را به شماره کارت 6037997950145335 به نام مرکز نیکوکاری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر واریز کنند.

 

وی یادآور شد: این طرح در دو مرحله به مناسبت نوروز 1401 و ماه مبارک رمضان اجرایی شده و هر یک از افراد می توانند با کمک های خود سهمی در این کمک و کار خیر داشته باشد.

کد خبر 1149482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha