​برگزاری سالگرد اولین شهیده مدافع سلامت گیلان با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی

حجت‌الاسلام روحانی گفت:‌ دومین سالگرد اولین شهیده عرصه سلامت، شهیده نرجس خانعلی‌زاده با سخنرانی حضرت آیت‌الله فلاحتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(شنبه، 30 بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در ماه بهمن از ظالم انتقام گرفت و حکومت طاغوتی که بر مبنای باطل شکل گرفته بود را به همت امت و امام خمینی(ره) از بین برد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مدت اخیر ابرازداشت: با حضور میدانی متولیان شبکه بهداشت و درمان شاهد تحول خوبی در این حوزه‌ها بودیم و موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آمد که به سهم خودمان از تلاش‌های انجام شده این نیروهای جهادی قدردانی می‌کنیم.

 

روحانی تصریح کرد: دولت انقلابی و حزب‌اللهی از استانداران، فرمانداران، بخشداران و رؤسای ادارات انتظار دارد ارتباط همه‌ جانبه‌ای با مردم از جمله مسئولین فرهنگی و در رأس‌شان ائمه جمعه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مردمی بودن شعار اصلی دولت سیزدهم است اذعان کرد: انتظار است همه ما و همه مسئولان شهرستان در کنار انجام وظایف و رسالتمان، خود را دائما در میان مردم ببینیم و ارتباطمان را با مردم تقویت کنیم تا بدین وسیله حلاوت چنین اقداماتی به مردم چشانده شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر پیدا کردن راهکارهایی برای تقویت هر چه بیشتر تعاملات مردم و مسئولان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم حضور مسئولان در سطح محلات و روستاها است، مسئولان و رؤسای ادارات ذیربط می‌توانند با یک برنامه‌ریزی منسجم ماهی یکبار نشستی با مردم داشته باشند و از دغدغه‌هایشان باخبر و درصدد رفع مشکلات برآیند.

 

روحانی حضور رؤسای ادارات در نماز جمعه را یکی دیگر از راه‌های تقویت ارتباطات بین مردم و مسئولان خواند و ضمن تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع افزود: گاهی اوقات مردم به ما مراجعه می‌کنند و از برخی ادارات گلایه‌هایی داشته و از برخی از ادارات هم تشکر می‌کنند، در حالی که در دولت انقلابی و حزب‌اللهی باید تکریم ارباب رجوع در صدر قرار داشته باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه این هفته و در دومین سالگرد اولین شهیده عرصه سلامت خانعلی‌زاده قرار داریم و با توجه به اینکه در دو سال اخیر به خوبی نتوانستیم از این شهیده تجلیل به عمل آوریم مراسم باشکوهی به همین مناسبت و با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی برگزار خواهد شد و از همه انتظار دارم در این مراسم حضور حداکثری پیدا کنند.

 

 

کد خبر 1149513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha