پوشش ۱۰۰ درصدی دیجیتال فاروج در سایه تخصیص نیمی از اعتبار مورد نیاز

مدیرکل صدا و سیما خراسان شمالی گفت: صدا و سیما آمادگی اجرای طرح پوشش ۱۰۰ درصدی دیجیتال و سیگنال رسانی همه شبکه های صدا و سیما در صورت تخصیص نیمی از اعتبار مورد نیاز آن از سوی شهرستان را دارد.

«حمید قربانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 62 میلیارد و 200 میلیون ریال است که اگر نیمی از این اعتبار از منابع شهرستان تامین شود، نیم دیگر از سوی صدا و سیما هزینه و این شهرستان به پوشش  100 درصدی دیجیتال می رسد.


مدیرکل صدا و سیما خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 30 ایستگاه در شهرستان فعال است که از این تعداد 16 ایستگاه دیجیتال و 14 ایستگاه آنالوگ است.

 

قربانی، تعداد نقاط فاقد پوشش را، دو نقطه عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تامین 16 فرستنده، 48 میلیارد ریال به انضمام اینکه اعتبار مورد نیاز نگهداری و تعمیر فرستنده های فعال برای دیجیتال هشت میلیارد و آنالوگ، چهار میلیارد و 200 میلیون ریال است.

 

وی اعتبار مورد نیاز برای احداث دو ایستگاه جدید را دو میلیارد ریال برشمرد و گفت: در مجموع 62 میلیارد و 200 میلیون ریال برای پوشش 100 درصدی دیجیتال شهرستان نیاز است.

 

 

کد خبر 1149538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha