لزوم مسافرگیری فاز یک خط ۲ متروی شیراز تا ایستگاه تقاطعی «امام حسین (ع)»

طاهری گفت: فاز یک خط ۲ متروی شیراز تا ایستگاه تقاطعی «امام حسین (ع» باید تا سال آینده به صورت کامل به مرحله مسافرگیری برسد و علاوه بر پیگیری اجرای این فاز از خط ۲ متروی شیراز، خط سه نیز باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری» امروز (شنبه 30 بهمن) در آئین تست گرم خط 2 مترو از ایستگاه «قهرمانان» تا «امیرکبیر» شیراز گفت: لازم است تا شاهد مسافرگیری فاز یک خط ۲ مترو کلانشهر شیراز در سال آینده باشیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: توسعه حمل و نقل عمومی با کوتاه کردن زمان سفر مردم و کاهش مصرف انرژی، موجب ایجاد آرامش برای شهروندان خواهد شد و عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای تکمیل و راه اندازی خطوط مترو جزم است.

 

وی اعلام کرد: فاز یک خط 2 متروی شیراز تا ایستگاه تقاطعی «امام حسین (ع)» باید تا سال آینده به صورت کامل به مرحله مسافرگیری برسد و علاوه بر پیگیری اجرای این فاز از خط 2 متروی شیراز، خط سه نیز باید اجرا شود.

 

خاطر نشان می شود، ۱۸ طرح عمرانی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرداری شیراز با حضور معاون وزیر کشور، استاندار فارس، نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اعتبار ۸۶۳ میلیارد تومان رونمایی و بهره برداری شد.

 

کد خبر 1149552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha