اختصاص بودجه قابل توجه به توسعه قطار شهری شیراز در سال آینده

جمالی نژاد گفت: از محل اوراق مشارکت، ١٢ هزار میلیارد تومان برای توسعه قطارشهری در کشور در سال آینده در نظر گرفته شده است که سهم قابل توجهی از آن به شیراز اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی جمالی نژاد»، در مراسم تست گرم فاز اول خط 2 قطار شهری شیراز و افتتاح همزمان چندین پروژه شهری گفت: از محل اوراق مشارکت، ١٢ هزار میلیارد تومان برای توسعه قطارشهری در کشور در سال آینده در نظر گرفته شده است که سهم قابل توجهی از آن به شیراز اختصاص داده خواهد شد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: برای سال ١۴٠١ اختصاص بودجه خوبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به ویژه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های شهری در دهه مبارک فجر امسال بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه شهری در دهه فجر داشتیم که اتفاق کمی نیست.

جمالی نژاد ادامه داد: بیش از ۱۶۰ هزار منزل مسکونی، زیرسازی جاده ها و بازسازی تاسیسات شهری که بر اثر سیل در سال ۹۸ تخریب شده بود به برکت انقلاب اسلامی  بازسازی شده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در شهر شیراز شاهد موضوع بی اعتمادی مردم به مسئولان نیستیم و مردم حاصل تلاش مدیریت شهری را می بینند و امیدواریم که با وجود مدیران انقلابی در شیراز شاهد استفاده موثر از ظرفیت گردشگری شیراز باشیم و بتوانیم بسیاری موضوع مثلث طلایی شیراز، اصفهان و یزد را دنبال کنیم.

کد خبر 1149577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha