فوتی های کرونا در استان ایلام واکسن تزریق نکرده بودند

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تمامی فوتی های کرونا طی بهمن ماه در استان دارای بیماری زمینه ای بوده و هیچ واکسن کرونایی تزریق نکرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «جمیل صادقی فر» روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار کرد: طی هفته گذشته حدود هفت هزار دوز واکسن در این استان تزریق شد و این آمار در مقایسه با هفته ماقبل آن ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

 

وی با بیان اینکه برای افزایش تزریق واکسن کرونا برنامه داریم تعداد مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا را در استان افزایش دهیم، افزود: تمامی فوتی های کرونا بهمن ماه در استان دارای بیماری زمینه ای بوده و هیچ واکسن کرونایی تزریق نکرده بودند.

 

 

 معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه ۱۴۳ هزار و ۴۶۷ دوز سوم واکسن کرونا در این استان تاکنون تزریق شده است، گفت:  میران پوشش دز اول واکسن کرونا در استان ۸۹.۳ و دوز دوم ۸۰.۷ درصد است که امیدواریم این درصد افزایش یابد.

 

 

صادقی فر موجودی واکسن در گردش استان را ۱۸۵ هزار و ۴۵۵ دز عنوان کرد و یادآور شد: از مردم خواستاریم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا به مراکز منتخب مراجعه کنند.

 

 

وی در خصوص میزان پوشش واکسیناسیون رده سنی ۱۸ - ۱۲ تاکید کرد: ۴۳ هزار و ۳۱۸ نفر این رده سنی معادل ۹۳.۵ درصد کل جمعیت استان تاکنون واکسن کرونا تزریق کردند.

 

صادقی فر  اضافه کرد: همچنین ۱۸ درصد رده سنی ۱۲ - ۹ و سه درصد رده سنی ۹- ۵ سال این استان واکسن کرونا تزریق کرده اند.

 

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به میزان تست ثبت شده بهمن ماه در استان گفت: ۲۲ هزار و ۴۷۴ تست کرونا در این استان طی یک ماه بهمن ماه به ثبت رسید.

کد خبر 1149585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha