لزوم تعامل هر چه بیشتر رؤسای ادارات برای حل مشکلات مردم

شهاب‌زاده ضمن تاکید بر لزوم تعامل هر چه بیشتر رؤسای ادارات برای حل مشکلات مردم گفت: برخی از مشکلات فعلی ما به دلیل نوع نگاه و رویکرد مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان رودسر ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا شهاب‌زاده» امروز (شنبه، 30 بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: شهرستان رودسر از حیث واکسیناسیون در شرایط خوبی قرار دارد و تمام این‌ها مرهون زحمات و ایثارگری‌های عرصه سلامت، بسیج و سپاه و سایر ادارات است.
 
 
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با بیان اینکه رفع همه مشکلات و تنگناهای ایجاد شده به زمان نیاز دارد تصریح کرد: دولت انقلابی با عزم راسخ و جهادی وارد میدان کار و خدمت شده بنابراین شایسته است مدیران آن هم با همین روحیه جهادی و اسلوب به مردم خدمت کنند.
 
شهاب‌زاده معضل پسماند را یک گره کور در کل کشور و استان گیلان دانست و اذعان کرد: معتقدم مشکلات و معضلات حال حاضر با تلاش بیشتر و تغییر نگاه و رویکردها قابل حل است، از دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودسر انتظار دارم قبل از اینکه مردم مراجعه کنند نسبت به احصاء و شناسایی مشکلاتشان اقدام کرده و راهکار ارائه کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات فعلی به دلیل نوع نگاه و رویکرد مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان رودسر ایجاد شده است افزود: عدم هماهنگی بین دو یا سه دستگاه باعث شده مردم و ارباب رجوع برای پیگیری مشکلاتشان بین ادارات سرگردان شوند در حالیکه هر کدام از ما مسئولان موظف به رفع مشکلات و حتی تغییر رویکردها هستیم.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر ضمن تقدیر از مدیرانی که در این شهرستان با روحیه جهادی مشغول خدمت بوده و همواره با روی گشاده پاسخگوی مردم هستند گفت: از رؤسای ادارات می‌خواهم برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم به نوعی با هم تعامل داشته باشند و مردم را اسیر بروکراسی‌های اداری نکنند.
 
شهاب‌زاده با بیان اینکه هر کدام از ادارات باید قبل از پایان سال فرصت‌ها، تهدید‌ها و راه حل مشکلات حوزه خود را تهیه و برای برنامه‌ریزی در سال آینده ارائه دهند اظهار داشت: معتقدم پتانسیل‌هایی که در شهرستان رودسر وجود دارد نه تنها می‌تواند این شهرستان را از مشکلاتش رهایی دهد حتی می‌تواند کمک بزرگی برای استان گیلان باشد.
 
وی توجه بیشتر ادارات به امورات فرهنگی و مذهبی از جمله شرکت مستمر در نماز را هم لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما قدردان مدیران جهادی و انقلابی هستیم و از تمام رؤسای اداراتی که با جان و دل مشغول خدمتگذاری به مردم هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
کد خبر 1149587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha