«همدلی مؤمنانه» کانون های فرهنگی هنری آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اجرای دومین مرحله توزیع کمک های مؤمنانه کانون های فرهنگی هنری شهرستان آران و بیدگل به نیازمندان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) دومین طرح توزیع کمک های مؤمنانه و معیشتی در قالب طرح «همدلی مؤمنانه» در بین نیازمندان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با اجرای طرح کمک مؤمنانه معیشتی، بسته های گوشت گرم بین نیازمندان (زنان بی سرپرست و از کار افتاده و ...) اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهار شهر و روستای تابعه شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

ضابطی بیان کرد: این طرح با مشارکت برنامه «سمت خدا»، «مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س)» و «ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان» با محوریت این اداره و مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در این طرح بسته بندی ها به صورت بهداشتی و با رعایت پروتکل ها در قالب طرح همدلی مؤمنانه سال ۱۴۰۰ در بین نیازمندان توزیع شد.

 

۷۳ کانون فرهنگی با ۲۵ هزار عضو در سطح مساجد شهرستان آران و بیدگل فعال است./

کد خبر 1149698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha