قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری همکاری می‌کند

زارعی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء آمادگی دارد تا در طرح‌های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری از جمله طرح‌های شهری در مرکز استان مشارکت و همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ناصر زارعی» شامگاه (شنبه ۳۰ بهمن) در نشست هماهنگی اجرای طرح‌ های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از طرح‌های عمرانی که قرارگاه سازندگی به آن ورود پیدا کرده است احداث باند دوم لردگان به ایذه است.

 

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: این قرارگاه همچنین می‌تواند در حوزه اجرای طرح‌های تقاطع‌های همسطح، زیرگذر و روگذر با شهرداری های همکاری کند.

 

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه اولویت های شهرکرد برای اجرای طرح های عمرانی مشخص شود، تصریح کرد: این موضوع می‌طلبد تا مطالعات کارشناسی در خصوص طرح ها انجام گیرد.

 

زارعی ادامه داد: این قرارگاه آمادگی آن را دارد که در طرح زیرگذر و روگذر میدان معلم شهرکرد ورود پیدا کند از همین رو باید مطالعات ترافیک شهری در اختیار هلدینگ قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه طرح های بسیاری را در بخش راه و شهرسازی، بیمارستان سازی، تقاطع های شهری، حوزه نفت و گاز و صنعت و معدن با هدف کمک به دولت و محرومیت زدایی اجرا کرده است که به طور مثال زمان ساخت بیمارستان های کشور از سوی این قرارگاه برابر با نیمی از زمان اجرای طرح‌ های همسان بوده است. 

 

کد خبر 1149715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha