آب، برق و گاز مددجویان رایگان شد

حق گویان گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با رعایت الگوی مصرف، قبوض مصرف آب، برق و گاز آنها رایگان محاسبه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» بیان کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بهای آب، برق و گاز مصرفی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) که بر اساس رعایت الگوی مصرف باشد، رایگان محاسبه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: ابلاغیه این مصوبه توسط دولت به دستگاه‌ ها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال ‌شده و قابل اجراست و تنها شرط آن رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان است.

 

وی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد می‌ توانند از طریق جستجوی واژه «امداد هوشمند» به سامانه امداد هوشمند به نشانی SOHA.EMDAD.IR دسترسی پیدا کرده و ضمن ثبت نام، کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را وارد کرده و از این خدمات برخوردار شوند.

 

حق گویان افزود: خانواده هایی که نمی توانند برای ثبت نام در سایت امداد هوشمند اقدام کنند، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کرده و در سامانه «سها» ثبت نام کنند.

 

وی یادآورشد: با توجه به ابلاغ این مصوبه، اجرای آن از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حال پیگیری است و لازم است مددجویان عزیز هرچه سریع تر شماره اشتراک خود را در سامانه ثبت کرده و به تسریع در اجرای این مصوبه کمک کنند.

کد خبر 1149717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha