سازماندهی ۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین در فردوس

فاطمی نسب گفت: در حال حاضر ۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین در حوزه مقاومت بسیج شهرستان فردوس سازماندهی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ«محمد فاطمی نسب» صبح امروز (۱ اسفند) در دیدار شبکه تربیتی صالحین شهرستان فردوس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب یکی از عرصه های مهم بسیج در شجره طیبه صالحین است.

 

فرمانده سپاه شهرستان فردوس با بیان اینکه حلقه های صالحین بهترین بستر برای تحقق جامعه، حکومت و تمدن اسلامی است، گفت: حلقه های صالحین مناسب‌ترین فضا برای لبیک گفتن به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فردوس ۳۵۰ حلقه تربیتی صالحین سازماندهی شده است، افزود: سرگروه ها در ۵۲ حلقه صالحین و مربیان نیز در قالب هشت حلقه صالحین فعالیت می کنند و امیدواریم کیفیت حلقه ها به لحاظ حضوری که بخاطر شیوع بیماری کرونا اُفت کرد به سرعت این عقب ماندگی را جبران کنیم و منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی که مورد انتظار از بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین است جامعه عمل بپوشانیم.

 

حجت الاسلام«محمد شاکری» امام جمعه فردوس در این دیدار اظهار داشت: فعالیت خود را با رویکرد کار تشکیلاتی، جوان‌گرایی، مسئله شناسی و آسیب شناسی و ارائه راهکار برای رفع آن شروع کردیم و در نهایت هم انجام این کار با مسئله مسجد محوری و با نیروی بسیج که در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به مسئله مسجدمحوری بیان کرد: در یک مسجد ارکانی داریم که برای هر کدام از اینها برنامه ریزی کردیم به عنوان مثال برای تقویت ائمه جماعات برنامه و کلاس های برگزار می کنیم.

 

حجت الاسلام شاکری بیان کرد: معاونت جوانان ما به تمام مساجد سرکشی و جوانان نخبه را شناسایی کرد و پل ارتباطی بین تمام آنان با امام جمعه برقرار شد تابعد از شناسایی ظرفیت ها و بکارگیری آنان در برنامه ای میان مدت بتوانیم کادرسازی و تربیت کنیم.

کد خبر 1149724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha