مشکلی در تأمین اساسی مایحتاج شب عید در گلستان نداریم

دهنوی گفت: مشکلی در تأمین اساسی مایحتاج شب عید و ماه رمضان در گلستان نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد دهنوی» شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هفته آینده قیمت کالاهای مورد نیاز مانند خشکبار و میوه مشخص می شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از تامین همه کالاهای اساسی ویژه شب عید در استان خبر داد و افزود: در گلستان در هیچ کالایی امروز با کمبود روبرو نیستیم و همه کالاها به اندازه کافی تا پایان ماه مبارک در استان پیش‌بینی و تأمین شده است.

 

وی بیان کرد: از ۲۰ اسفند توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید آغاز خواهد شد و مشکلی در این زمینه نداریم.

 

دهنوی همچنین از تقویت کارگروه های نظارتی و مشترک تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: سازمان های صمت و جهاد کشاورزی را فعال کردیم و تعزیرات هم به آنها کمک می کنند که هم بر بازار و انبارها و تولیدی ها نظارت شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اضافه کرد: یکی از اقدامات اساسی در این راستا، درج قیمت تولید در روی برخی از این کالاها است که در چند گروه کالایی آغاز شده و این مسئله سبب می شود تا قیمت کالا کاهش یابد و به نفع مصرف کننده خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پنجره واحد سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: باید این پنجره که در ادوره های قبل شکل گرفته را کامل کرده و بستر حضور سرمایه‌گذاران در داخل کشور و استان را فراهم کنیم.

 

کد خبر 1149727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha