۲۳ هزار و ۳۰۰ حامی در استان زنجان از ایتام حمایت می کنند

به گفته صالحی، در استان زنجان ۲۳ هزار و ۳۰۰ حامی از ۴ هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند محسنین حمایت مادی و معنوی می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 23هزار و 300 حامی نیک اندیش حمایت مادی ومعنوی  نزدیک به 4 هزار و 800 یتیم و فرزند محسنین را بر عهده‌دارند و امروز باافتخار می‌گوییم که در استان زنجان هیچ کودک یتیم و فرزند محسنین بدون حامی وجود ندارد.

 

روح اله صالحی نگاه این نهاد به ولی نعمتان عزیز را نگاه تکریمی دانست و گفت: تکریم مددجویان بسیار اهمیت دارد چرا که در  نگاه تکریمی فرد خود را طلایی دانسته و توانمندسازی نیز به شکل خوب اتفاق می افتد .

 

این مسئول با بیان اینکه مردمان نیکوکار زنجانی همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند، افزود: به همت مردم نیکوکار استان سرانه ایتام و محسنین بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از شکل گیری صحیح جریان خیر واحسان وجاری بودن فرهنگ علوی ،فاطمی حسینی در خدمت رسانی به ولی نعمتان عزیز در این استان است ..

 

وی  ضمن قدردانی از خیران، نیکوکاران و حامیان نیک اندیش استان که با بهره گیری از سیره عملی امیر المومنین (ع ) در رسیدگی به فرزندان ایتام ومحسنین با این نهاد همکاری دارند، افزود: عموم مردم ولایی استان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین وثبت نام در این طرح خداپسندانه می‌توانند از طریق تلفن نیکوکاری 33116،ارسال عدد 1 به سرشماره 3000333324و یا از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مشارکت کنند.

کد خبر 1149729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha