دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با خانواده شهیدان مظفری و بابایی

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با خانواده شهیدان ابراهیم مظفری و صفرعلی بابایی در قزوین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین امروز (یکشنبه اول اسفند) با خانواده شهیدان «ابراهیم مظفری» و «صفرعلی بابایی» در قزوین دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در دیدار با خانواده شهیدان مظفری و بابایی بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی است و تجلیل از این خانواده ها در واقع از مصادیق زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداست.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون گذشت و فداکاری شهداست و دشمن هم امروز از ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار و گذشت در ایران اسلامی هراس دارد، روحیه ای که در سایه مکتب اباعبدالله الحسین (ع) شکل گرفته و صبر و مقاومت خانواده های شهدا هم برگرفته از مکتب حسینی است.

 

گفتنی است شهید «صفرعلی بابایی» در سن 20 سالگی و در 19 دی ماه سال 1365 در شلمچه و بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه به شهادت رسید، همچنین شهید «ابراهیم مظفری»  در سن 19 سالگی و در دهم اسفند ماه سال 1365 در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1149756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha