مدیران موظف به حضور در کنار مردم هستند

بهرام نیا با بیان اینکه در شرایط کرونایی هم نبایست ارتباط بین مردم و مسئولان قطع شود، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان موظف به حضور در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱ اسفند)  در جریان دیدار عمومی با جمعی از مردم استان با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مختلف اجرایی، با اشاره به  گفتمان مردمداری دولت سیزدهم و ضرورت  حضور مسئولان در میان مردم، اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند در هر شرایطی به ویژه در سختی ها و گرفتاری ها در کنار مردم باشند و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

 

« حسن بهرام نیا»  با بیان اینکه حتی در شرایط کرونایی هم نبایست مانعی برای ارتباط بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد، گفت: در این شرایط لازم است با حفظ کامل پرتکل‌های بهداشتی ارتباط مردمی به نحو مقتضی حفظ شود.

 

وی افزود: در این زمینه علاوه بر ملاقات‌های عمومی با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی می توان از روش های دیگر چون حضور در سامانه سامد، صدا و سیما و سفرهای شهرستانی استفاده نمود.

 

استاندار ایلام  با بیان اینکه ملاک عملکرد خوب مسئولان، میزان رضایتمندی مردم است، خاطرنشان کرد: قطعا نظر مردم در ارتباط با مسئولان می توان ملاک و معیار مهمی در میزان خدمتگزاری آنان باشد.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور، نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است، افزود: تراز این مردم بسیار بالا است و بایست در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد.

 

وی تاکید کرد: در این راستا برای رفع مسائل و مشکلات پیش رو بایست به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و به طور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود برای آنان کار کرد.

 

گفتنی است در این دیدار صمیمانه جمعی از مردم استان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان در میان گذاشتند و استاندار ایلام نیز در راستای رفع مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.

کد خبر 1149776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha