باید الگوهای عملی برای جهاد تبیین توسط متولیان و مسئولان عملیاتی شود

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: جهاد تبیین، سفارش اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید الگوهای عملی برای جهاد تبیین توسط متولیان و مسئولان عملیاتی شود .

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده‌اند.

 

 

امام جمعه صحنه افزود: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مرحله از جنگ همه جانبه اقتصادی و تبلیغاتی دشمن، داشتن نقشه کلان راهبردی، صنعتی و مدیریت جامع و متمرکز لازم و ضروری است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم علیرغم محدودیت‌های کرونایی در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده‌اند.

 

 

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد: مسئولان در این فرمان جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب باید اهدافی را که به‌واسطه آن ملت ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستادند و زیر بار ذلت نرفتند را تبیین کنند تا ضمن خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن، چراغ راهی برای تداوم حرکت رو به‌پیش انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب باشند.

 

 

امام جمعه صحنه اظهار کرد: اکنون وقت این کار است و فردا دیر است لذا حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، فعالان رسانه‌ای، جوانان، مسئولان و آحاد ملت انقلابی به اعلام جهاد فرماندهی معظم کل قوا لبیک بگویند.

 

 

کد خبر 1149806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha