آسفالت حفاری شبکه فاضلاب  بر عهده شهرداری نیست

جانشین مسئول عمران و مسئول حفاری شهرداری شیروان گفت: آسفالت حفاری شبکه فاضلاب شیروان برعهده شهرداری نیست.

«مهدی مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به حفاری های ایجاد شده، صدور مجوز و نظارت با شهرداری است و در قراردادهای جدید مجاب کردیم پیمانکاری که حفاری انجام می دهد آسفالت هم انجام دهد که قراردادهای شهرداری در خصوص خسارت معبر و نظارت پروژه است.

 

جانشین مسئول عمران و مسئول حفاری شهرداری شیروان گفت: اگر در مواردی مشاهده شود که آن اداره مدیریت نداشته و کوتاهی می کند، اخطار می زنیم.

 

مجیدی با بیان اینکه جهت جلوگیری از هرگونه نشست و سایر موارد، مدت زمان اصلی از حفاری ها تا زمان آسفالت باید چهارماه باشد، خاطرنشان کرد: اگر عمق کانال یک متر باشد پس از چهارماه لکه گیری انجام می شود ولی عمق کانال در این شهر از 2.5 تا 13 متر است و با توجه به عمق زیاد و شرایط سنگین با شفته گل این کار انجام می شود که باز هم باید زیر بار ترافیک برود.

 

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر 20 مورد شکایت در خصوص شکستگی دست و پا به شهرداری در اجرای این طرح گزارش شده است، گفت: با ایجاد هر گونه حفاری سعی خواهیم کرد آسفالت به زودی انجام شود تا مشکلات تردد و سایر موارد برطرف شود.

 

جانشین مسئول عمران و مسئول حفاری شهرداری شیروان گفت: امسال دو هزار و 500 مترمربع از حفاری ها توسط آب و فاضلاب آسفالت شده که هزینه هر مترمربع سه میلیون و 500 هزار ریال است و اینک بهسازی و آسفالت منطقه زیباشهر در اولویت است و پس از آن منطقه جمهوری، شهرک آزادگان شامل مجتمع بنیاد مسکن، کارخانه قند، منتظران و امیدواران انجام خواهد شد.

 

مجیدی افزود: طی جلسات متعدد تا پایان سال چهار کیلومتر آسفالت حفاری ها باید انجام شود که اتمام آن بستگی به شرایط جوی هوا دارد و از سویی همه حفاری های سطح شهر از نیمه دوم اسفندماه ممنوع خواهد شد.

 

کد خبر 1149812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha