توزیع ۱۰۰۰ اصله نهال میان بازاریان برای کاشت/ تهیه بسته معیشتی و غذای گرم برای محرومان

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی گفت: کاشت توزیع ۱۰۰۰ اصله نهال میان بازاریان برای کاشت و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان محرومان در عید مبعث از برنامه‌های مسجد حضرت موسی‌بن جعفر(ع) در اسفندماه است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد بیگدلی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، خیابان پانزده خرداد غربی) امسال نیز به همت بسیجیان و هیئت امنای این مسجد، یک هزار اصله نهال را میان کسبه بازار تهران توزیع می کند، اظهار کرد: نمازگزاران این مسجد همیشه در روزهای پایانی سال، صد اصله نهال را یکی از پارک ها یا حاشیه کوه های شمال تهران می کارند که امسال این کار در روز 26 اسفندماه انجام می شود.

 

امام جماعت حضرت موسی بن جعفر(ع) افزود: این مسجد به مناسبت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ۸۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع می کند و ۴۰ کارت هدیه دویست هزار تومانی را نیز میان طلاب حوزه علمیه تهران توزیع می کند.

 

وی اضافه کرد: خیریه مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) همچنین به مناسبت عید مبعث، در سه نوبت، و هر بار 400 پرس غذای گرم میان کارتن خواب های جنوب شهر تهران توزیع می کند. توزیع ماسک و محلول ضد عفوی کننده نیز در این ایام صورت می گیرد.

 

بیگدلی اضافه کرد: جشن معید مبعث حضرت رسول اعظم (ص) نیز در روز دوشنبه، نهم اسفندماه از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر در محوطه بازار آهنگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. همچنین جشن دیگری در همان روز و پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علی غروی، در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1149839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha