نائب قهرمانی جام فجر  به تیم فوتبال کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) رسید

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از کسب نائب قهرمان جام فجر شهرستان اردبیل توسط اعضای تیم فوتبال این کانون خبر داد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای تیم فوتبال کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) نائب قهرمان جام فجر شهرستان اردبیل را کسب کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این جام در بین 16 تیم به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود که با قهرمانی تیم صبا از پایگاه شهید شیخی زاده به کار خود پایان داد.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره اعضای تیم فوتبال کانون با توسل به امام زمان (عج) و نام نامی شهدا وارد این دوره از مسابقات شد، ادامه داد: فعالان این کانون توانستند نائب قهرمانی این دوره را از آن خود کنند.

 

سیدی بیان کرد: این تیم در عین شایستگی مدال نقره این دوره از مسابقات را به گردن انداخت و بهترین جلوه این دوره از مسابقات تجدید میثاق آنها با شهدا در پایان مسابقه بود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) ادامه داد: فعالان این کانون در رده های مختلف ورزشی توانسته اند افتخارات بزرگی را کسب کنند و این کانون از آنها حمایت جدی می کند تا بتوانند در رده های قهرمانی خوش بدرخشند.

 

سیدی اضافه کرد: در کنار فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری تلاش کرده ایم تا برنامه های ورزشی برای استعدادیابی اعضای کانون نیز شکل گیرد و تاکنون توانسته اند افتخارات بزرگی را برای خود کسب کنند.

 

کد خبر 1149883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha