لزوم برنامه ریزی مجمع جهادی استان فارس برای تخصصی کردن گروه های جهادی

قزل سفلی گفت: تخصصی شدن کار جهادگران و گروه های جهادی در استان فارس از دغدغه های مهم است و مجمع جهادی استان فارس برای تخصصی کردن گروه های جهادی باید برنامه ریزی و کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (یکشنبه 1 اسفند) در جلسه اعضای منتخب سومین دوره مجمع جهادی استان فارس و مدیران معاونت های مختلف بسیج سازندگی که پس از انتخابات سومین دوره مجمع جهادی استان فارس برگزار شد، گفت: شبکه سازی و وصل کردن گروه های جهادی به یکدیگر از رسالت های اصلی مجمع راهبری و صیانت گری از گروه های جهادی به شمار می رود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: اعضای مجمع جهادی استان فارس باید تلاش کنند گروه های جهادی مانند یک شبکه منسجم با یکدیگر مرتبط شوند.

وی اضافه کرد: همچنین این مجمع باید سیاست گذاری، آموزش و توانمندسازی گروه های جهادی را نیز مورد توجه قرار دهد و شاهد وجود گروه های اندیشه ورز در سازمان ها، نهاد ها و تشکل ها در کنار مجمع باشیم.

قزل سفلی با تاکید بر اینکه ما از مجمع جهادی کار اجرایی نمی خواهیم، عنوان کرد: در این جمع، اقدامات فکری و نیاز سنجی و هدف گذاری لازم برای حرکت های جهادی در سطح استان فارس به انجام می رسد.

وی ادامه داد: تخصصی شدن کار جهادگران و گروه های جهادی در استان فارس از دغدغه های مهم است و مجمع جهادی استان فارس برای تخصصی کردن گروه های جهادی باید برنامه ریزی و کمک کند.

خاطر نشان می شود، طبق انتخابات برگزار شده «سجاد شریفی» از کازرون، «اصغر قاسمی» از شیراز، «رضا خسروی» از بوانات، «حسین محمدی» از نورآباد و «حمیدرضا فارسی» از فراشبند، «مسلم حزباوی» از شهر شیراز و «سید اکبر کاظمی» از ارسنجان به عنوان اعضای سومین دوره مجمع جهادی انتخاب شدند.

کد خبر 1149904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha