زمینه آزادی ۱۵ زندانی مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های کردستان فراهم شد

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان گفت: زمینه آزادی ۱۵ زندانی مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های کردستان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مشارکت و همدلی موسسه خیریه همیاران لاهوت سنندج با ستاد مردمی دیه استان کردستان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شادی بخش 15 خانواده چشم به راه کردستانی شد.

 

جلسه پربار ستاد مردمی دیه در ماه پرخیر و برکت رجب این بار با حضور و همراهی خیرین موسسه همیاران لاهوت سنندج همزمان با نزدیک شدن به ایام خجسته مبعث رسول مهربانی و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار شد و اهدائی این موسسه خیریه به ستاد مردمی دیه زمینه آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی را فراهم کرد.

 

خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان ضمن قدردانی از این نوع دوستی و همراهی انسان دوستانه عنوان کرد: همراهی هئیت مدیره موسسه همیاران لاهوت با ستاد مردمی دیه و پرداخت مبلغ 350 میلیون تومانی این موسسه دست یاری ستاد مردمی استان را به گرمی فشرد تا با اخذ رضایت و گذشت انسانه دوستان شکات از بخشی از طلب خود و پرداختی این ستاد مردمی زمینه ساز آزادی 15 محکوم مالی و جرائم غیر عمد را در ماه پر خیر وبرکت رجب و با توجه به نزدیک شدن عید نورز  فراهم نماید.

 

محمد خسروی خاطر نشان کرد: حماسه‌های همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران کردستان در سال جاری و البته مساعدت دستگاه قضایی استان با قبولی اعسار بی نظیر بوده است و از ابتدای سال تا کنون شاهد آزادی 220 زندانی بدهکار مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های استان بوده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: امیداویم تا پایان سال شاهد تکرار این نوع دوستی و مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های استان باشیم.

کد خبر 1149920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha