تلفیق راهیان نور و گردشگری اولویتی اساسی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تلفیق راهیان نور و گردشگری اولویتی اساسی است، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از معنویت یادمان های شهدا، نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار « عباس مطهری»، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج در ادامه سفر چند روزه خود به استان ایلام با حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد

 

نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه ایلام  در این دیدار با بیان اینکه استان ایلام گنجینه ای ارزشمند از دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: بسیاری از داشته ها و ظرفیت های استان ایلام در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار»  با بیان اینکه شناساندن و معرفی ظرفیت های معنوی و یادمان ها و آثار دوران دفاع مقدس که نشان دهنده رشادت و ایستادگی مردم استان  است یک ضرورت مهم به شمار می رود، گفت: یکی از رویدادهای مهم دوران دفاع مقدس حادثه بمیاران زمین فوتبال شهر چوار به دست رژیم بعثی بوده است که  سند مظلومیت این استان است.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیوند دهنده بین ورزش و فرهنگ دفاع مقدس است، ابراز کرد: هر یادمانی در سطح استان، بُعدی از دوران هشت سال دفاع مقدس را نشان می دهد و امروز لازم است که ابعاد مختلف فرهنگ دفاع مقدس و یادمان ها برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

 

  امام  جمعه ایلام با تاکید بر اینکه تلفیق راهیان نور و گردشگری اولویتی اساسی است، یادآور شد: بهترین مناطق گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام وجود دارد و علی رغم این همه ظرفیت، تاکنون نتوانستیم موزه ای در خور و شایسته در استان ایجاد شود که بتواند به طور شایسته ای معرف ایلام در دفاع مقدس باشد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: جذبه های ظاهری، تسهیل تردد در یادمان ها و استفاده از ظرفیت راویان از جمله مواردی است که در رونق راهیان نور تاثیر گذار است.

کد خبر 1149930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha