۵۰۰ سری لوازم خانگی در قالب پویش امداد احسان به مناطق سیل زده جنوب استان ارسال شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به فعالیت های امدادی و خدمت رسانی این نهاد در بحران های مختلف گفت: در سیل اخیر به ایجاد شغل، تأمین دام از دست رفته مردم و تهیه لوازم زندگی کمک کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدعلی روح اللهی، یکشنبه(اول اسفند ماه) در پویش «امداد احسان» شامل ارسال اقلام امدادی حمایتی و اهداء ۵۰۰ سری لوازم خانگی و یک هزار رأس دام به مردم سیل زده جنوب استان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توضیحاتی داد.

 

 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به فعالیت های امدادی و خدمت رسانی این نهاد در بحران های مختلف گفت: در سیل اخیر در سه بخش کمک کردیم که شامل ایجاد شغل، تأمین دام از دست رفته مردم و تهیه لوازم زندگی است.

 

 

 

وی ادامه داد: بنیاد برکت هم اکنون در حال ایجاد یک هزار شغل در جنوب استان است و تاکنون ۲۰۰ طرح شغلی اجرا کرده و لیست افراد آسیب دیده به عهده مسئولین شهرستان است.

 

 

 

روح اللهی با افزودن اینکه بنیاد احسان نیز قرار است هزار رأس و ۵۰۰ سری لوازم منزل توزیع کند، اظهار کرد: تا امروز ۲۵۰ رأس دام در منوجان توزیع  شده و مابقی آن تا نیمه اول اسفند ماه توزیع می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: امروز ۵۰۰ سری لوازم خانگی هر سری شامل هفت قلم به ارزش هر سری ۱۲ میلیون تومان توزیع می شود. 

 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین از اجرای پویش «مثبت حرکت» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با همکاری بهزیستی در اعطای دو هزار و ۷۰۰ ویلچر معلولین در مناطق کم برخوردار هم خبر داد و افزود: تعداد ۸۰ ویلچر در استان کرمان توزیع می شود.

 

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن قدردانی از ورود درخشنده ستاد اجرایی فرمان امام به عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی گفت: این ستاد تحت زعامت و رهبریِ رهبر عظیم الشأن کارهای بزرگی در بخش های پزشکی، محرومیت زدایی و اشتغال انجام می دهد.

 

 

 

وی با ابراز امیدواری بر اینکه این حرکت های خیرخواهانه تا رفع کامل محرومیت ها و یا به حداقل رساندن آن ادامه داشته باشد؛ تصریح کرد: خسارت در مناطق محروم جدی تر است.

کد خبر 1149936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha