توزیع ۹۱۰ تن برنج با نرخ دولتی در مناطق محروم و روستاهای لرستان

شاهرخی، از توزیع ۹۱۰ تن برنج با نرخ دولتی در مناطق محروم و روستاهای لرستان خبر داد و گفت: این روند در راستای تأمین بازار شب عید ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید عماد شاهرخی»، امروز(1اسفند)، در جمع خبرنگاران از توزیع ۹۱۰ تن برنج با نرخ دولتی در مناطق محروم و روستاهای استان خبر داد و اظهارداشت: به منظور تامین بازار شب عید این روند ادامه دارد.

 

رئیس جهاد کشاورزی لرستان افزود: در راستای تامین میوه و کالاهای اساسی شب عید اقدامات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین میوه شب عید وجود ندارد خاطرنشان کرد: ۲۰۰ تن سیب قرمز و ۲۹۶ تن پرتقال تامسون در سردخانه‌های استان ذخیره شده و قرار است ۱۰۴ تن پرتقال والنسیا نیز اضافه شود.

 

شاهرخی به فعال شدن سامانه «کابوک» در خرم‌آباد اشاره و بیان کرد: مردم می‌توانند مرغ، برنج و شکر را از طریق این سامانه سفارش دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تمام واحدهای تولیدی مرغ و گوشت در استان فعال هستند و روزانه کشتار انجام می‌شود، گفت: بیش از یک هزار تن مرغ در استان ذخیره شده است که در صورت نیاز به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 1149975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha