لزوم توجه به جغرافیا محوری برای به سرانجام رسیدن پروژه های شهرداری شیراز

فرج زاده گفت: لازم است برای رونق سرمایه گذاری در شیراز به استفاده از ظرفیت شهرداری مناطق در تعریف بسته های سرمایه گذاری توجه ویژه شود و در این میان برای به سرانجام رسیدن پروژه های شهرداری شیراز باید جغرافیا محوری در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش فرج زاده»، امروز (یکشنبه 1 اسفند) در آئین معارفه «حمیدرضا اسماعیلی»، سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز گفت: بررسی روند پروژه های موفق و ناموفق سرمایه گذاری در شهر شیراز در سال های اخیر، موجب روشن شدن مسیر آتی سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز و نگاه برنامه ریزی آن می شود.

قائم مقام شهردار شیراز افزود: لازم است برای رونق سرمایه گذاری در شیراز به استفاده از ظرفیت شهرداری مناطق در تعریف بسته های سرمایه گذاری توجه ویژه شود و در این میان برای به سرانجام رسیدن پروژه های شهرداری شیراز باید جغرافیا محوری در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: توجه به ایجاد ارتباط مستمر سازمان سرمایه گذاری و شهرداری های مناطق 11 گانه، استفاده از ظرفیت شهرداری های مناطق در تعریف پروژه های سرمایه گذاری متناسب با بافت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و کالبدی محدوده های مختلف شهر و ... نقش مهمی در توسعه متوازن اقتصادی شهر شیراز خواهد داشت.

فرج زاده تصریح کرد: انتصاب مدیران آشنا با مجموعه شهرداری در بخش های مختلف شهر شیراز و استان فارس موجب موفقیت در حوزه هایی مانند سرمایه گذاری و توسعه شهر را در پی خواهد داشت.

کد خبر 1149976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha