تعطیلی ۹ هزار تعاونی در گلستان/ صدور‌ مجوزها تسهیل شود

خواجه مظفری گفت: از ۱۱ هزار تعاونی موجود در استان گلستان ۹ هزار تعاونی غیرفعال است و باید برای ساماندهی آنها اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسینعلی خواجه مظفری» امروز (یکشنبه ۱ اسفند) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهارکرد: انتظارات مردم از دولت انقلابی بالا است ما هم خود را مکلف می دانیم برای تحقق شعارها و برنامه های دولت همه توان خود را به کار بگیریم و جهادی عمل کنیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به برنامه دولت برای دستیابی به رشد اقتصادی ۹ درصدی در سال ۱۴۰۱ گفت: برای اینکه این برنامه و هدف محقق شود نیازمند این هستیم که سایر دستگاه های اجرایی همکاری مضاعفی داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای زیست بوم اشتغال استان برنامه داریم و خیلی زود این برنامه را ارائه خواهیم کرد و برای تحقق آن نیازمند مشارکت بخش های مختلف از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت هستیم.

 

خواجه مظفری در ادامه یکی از اولویت های خود را توجه به حوزه تعاونی ها اعلام کرد و گفت: در استان گلستان ۱۱ هزار تعاونی به ثبت رسیده که ۹ هزار تعاونی غیرفعال است و اولویت ما ساماندهی این تعاونی ها و فعالسازی بخشی از آنها است.

 

وی افزود: یکی از کارهایی که می تواند فضای کسب و کار را بهبود ببخشد تسهیل در صدور مجوزهاست و ما نیز در این زمینه حمایت جدی از بخش خصوصی خواهیم کرد.

 

کد خبر 1149995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha