۴۰ سال انقلاب پشتوانه گام دوم انقلاب است/ عدالت خواهی و حفظ بیت المال

حجت الاسلام ‌حسناتی گفت: تجارب و دست مایه های چهل سال انقلاب پشتوانه ای برای حرکت گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مصطفی حسناتی« در نشست خبری روز ایثار و شهادت نجف آباد اظهارداشت: در چهل سال گذشته و گام اول انقلاب دستاورد و اقدامات زیادی در کشور با وجود توطئه دشمنان رقم خورده که همه این فرصت و پشتوانه ای برای گام دوم انقلاب است.

امام جمعه نجف آباد وجود نیروی توانمند و با تجربه در عصر فعلی را ظرفیت خوبی برای آینده و راه پیش رو دانست و اذعان داشت: دارایی های ایثار و شهادت و تجربه گذشته مایه افتخار بی جا نیست بلکه یک وظیفه برای اقشار مختلف است.

 

وی افزود: برای حفظ روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جدید برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیاز است و همه اقشار پیگیر تحقق این‌امر باشند.

حجت الاسلام ‌حسناتی  هدف مشترک ‌امروز و دیروز انقلاب و نظام در آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را پایدار دانست و خاطرنشان کرد: تاکتیک و عرصه نبرد از جنگ نظامی به فرهنگی و اقتصادی تغییر کرده و باید در این مسیر مجاهدت و رشادت کرد و رنگ و بوی آن‌کم نشود.

 

وی اضافه کرد: میدان نبرد متفاوت شده اما هدف زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) در گذشته و امروز یکسان است.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به اینکه مردم در گذشته در ایثار و شهادت از همدیگر سبقت می گرفتند، خاطرنشان ساخت: گاهی این روحیه در بین مردم تضعیف شده و کناره گیری صورت گرفته که این روحیه گذشته باید حفظ شود.

 

*عدالت خواهی و حفظ بیت المال

 

وی حفظ روحیه عدالت طلبی و حفظ بیت المال که اول انقلاب پایدار و عامل تشکیل نظام بود را مهم دانست و تصریح کرد: مراقب شعارهای اول انقلاب باشیم و از دنیاگرایی بپرهیزیم.

حجت الاسلام ‌حسناتی با اشاره به اینکه دشمن از گذشته تاکنون خیلی تلاش کرده یادآورشد: امید استکبار جهانی برای براندازی نظام در این سال ها کم شده و نتوانسته به تمامی اهدافش دسترسی پیدا کند و البته به موفقیت هایی رسیده که با تقویت روحیه انقلابی می توانیم پیروز میدان باشیم.

 

وی بر حضور فعال در چهاد تببین و میدان جنگ فرهنگی و روشنگری تاکید کرد و گفت: ضمن تکریم جایگاه شهدا و برگزاری مراسم هایی ویژه این مناسبت ها، باید در عرصه آگاهی بخشی و اقتصادی و فرهنگی کار کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 1150017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha