برنامه های فرهنگی و اجتماعی در نجف آباد برگزار می شود

همزمان با پنجم اسفندماه روز ایثار و شهادت نجف آباد، برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، فرماندار ویژه نجف آباد در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های مکتوب و برخط به مناسبت روز ایثار و شهادت نجف آباد اظهارداشت: بر اساس توصیه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری کار در حوزه ایثار و شهادت چیزی کمتر اصل شهادت نیست و بر این اساس در این حوزه برنامه ریزی و فعالیت شاخص رقم بخود.

«موسی مباشری« توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برای حفظ ارزش ها مهم بیان کرد و افزود: مسئولان در این خصوص ماموریتی خاص دارند و آحاد جامعه نیز به سهم خود نقش آفرینی می کنند.

 

وی ادامه داد: دشمن علیه این نظام مقدس اسلامی همواره توطئه و تلاش کرده اما احیا و تداوم مشی شهادت طلبی و مقاومت مانع از پیروزی و موفقیت آنان شده است.

 

*اجرای برنامه های فرهنگی و افتتاح خانه ایثار

 

شهردار نجف آباد با اشاره به مشارکت مدیریت شهری برای گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت های رزمندگان گفت: نامگذاری معابر و میادین با عنوان شهیدان، ساخت المان در این خصوص و تولید محتوا در عرصه ایثار و شهادت از جمله اقدامات این عرصه است که از گذشته تاکنون انجام شده است.

 

«عبدالرسول امامی» ادامه داد: همزمان با این روز ایثار و شهادت برنامه ریزی به مدت یک هفته صورت گرفته که بخش زیادی از این برنامه ها غیرحضوری و البته برخی از فعالیت های تجمیعی و حضور مردمی به خاطر شیوع کرونا لغو شده اما زیباسازی و فعالیت هایی با جمعیت کم انجام می شود.

وی ادامه داد: افتتاح خانه ایثار و شهادت نجف آباد که در یکی از خانه های دارای سه شهید راه اندازی شده و رونمایی از پوستر و تمبر پنج اسفند، نواختن زنگ ایثار و مسابقات فرهنگی،هنری و ورزشی از مهمترین عناوین برنامه های این هفته است.

کد خبر 1150036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha