برگزاری  همایش ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک

بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۰ با شعار "اطلاعات مکانی، زیربنای توسعه اقتصادی" در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه به صورت مجازی توسط سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۰ با شعار "اطلاعات مکانی، زیربنای توسعه اقتصادی" در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه به صورت مجازی توسط سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود. در این همایش دو روزه کارگاه‌های تخصصی و پنل‌ها و سخنرانی‌های علمی با موضوعات حفاظت محیط زیست، پایش تغییرات اقلیمی، پایش و پیش‌بینی خشکسالی توسط ماهواره گریس، مدیریت بحران آب و فرونشست زمین به صورت برخط یا آنلاین برگزار می‌شود که مرتبط با بخش کشاورزی و منابع طبیعی است.

 

کارشناسان و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی از محتوا، آخرین تحقیقات و یافته‌ها و مطالبی که در این همایش ارایه می‌شود، بهره‌مند شوند.

 

 سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از حمایت کنندگان معنوی و علمی این همایش است و مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی کشور به نمایندگی از این سازمان در کمیته اجرایی و علمی همایش فوق حضور فعال دارد.

کد خبر 1150044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha