شمار مبتلایان و بستری شدگان کرونا در اهواز رو به افزایش است

صالحی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسناسیون گفت: روند مبتلایان و بستری شدگان کرونا در شهرستان اهواز رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید مجید صالحی» عصر امروز (یکشنبه ۱ اسفند) در ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به روند افزایش فوتی ها و بستری در بیمارستان ها اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تسریع در واکسیناسیون ضرورت دارد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز افزود: روند فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی باید هم برای کارکنان و هم مراجع کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی  و ارایه کارت واکسیناسیون باشد.

 

وی اضافه کرد: عملکرد مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در وضعیت کرونایی ارزیابی  می شود. ضمن اینکه نباید از خدمات دهی به شهروندان از سوی ادارات کوتاهی صورت گیرد.

 

صالحی خاطر نشان کرد: شرکت های مستقر در شهرستان اهواز باید همکاری بیشتری با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا داشته باشند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با کرونا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز عنوان کرد: اجرای این طرح در منطقه غرب اهواز کاستی هایی وجود دارد که با پیگیری برطرف می شوند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در پایان از زحمات اعضای ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، کادر بهداشت و درمان و دست اندرکاران اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1150049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha