بیشترین اعتبارات تخصیصی، در حوزه راهداری است

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده امسال در این شهرستان در حوزه حمل و نقل و راهداری است.

«علی اکبر حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده امسال در این شهرستان در حوزه حمل و نقل و راهداری است که تاکنون 63 درصد آن اختصاص یافته است.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده، اعتبارات راه روستایی با 63 درصد، تملک استانی 60 درصد و محرومیت زدایی 50 درصد است و بیشترین اعتبارات هزینه شده با 680 میلیارد ریال در حوزه حمل و نقل و راهداری صورت گرفته است.

 

حسین زاده عنوان کرد: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده امسال در این شهرستان تاکنون، 44 درصد معادل 840 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

 

وی اضافه کرد: امسال هزار و 900 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، نفت، محرومیت زدایی، سفر رهبری و توازن برای این شهرستان مصوب شد که بین 37 دستگاه اجرایی توزیع شد.

 

وی گفت: با توجه به نیاز شهرستان و تنش آبی، آب روستایی با 400 میلیارد ریال پس از حمل و نقل و راهداری بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان با بیان اینکه این اعتبارات تا پایان بهمن ماه امسال عنوان شده و ممکن است در فروردین و اردیبهشت سال آینده اعتبارات افزوده شود، بیان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات استانی، سفر استاندار و رهبری، ۶۷۵ میلیارد ریال برای ۱۸۰ پروژه نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۷۰ درصد مصوب شد.

 

 

کد خبر 1150106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha