دانشجویان و دانش آموزان متقاضی راهیان نور واکسن های سه گانه را تزریق کنند

سردار مجیدی گفت: دانشجویان و دانش آموزان متقاضی برای شرکت در اردوهای راهیان نور، باید دُزهای سه‌گاه واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

سردار« مظاهر مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یکی از استان‌هایی که در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد، استان همدان بود که تمام نیروها اعم از ارتش، ناجا، بسیج، سپاه، نیروی هوایی و جهادسازندگی در مناطق حضور فعالی داشتند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه راهیان نور از سال 1390 آغاز شد، افزود: از آنجا که راهیان نور به مدت دو سال به خاطر کرونا تعطیل شد، ستاد راهیان نور کشور در نظر گرفت که راهیان نور را دوباره راه‌اندازی کند.

 

 وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین موضوع برای معرفی و ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: این رویداد عظیم مردمی به عنوان یک عنصر فعال و کارآمد ناب ترین و بهترین خدمات را به نسل کنونی و نسل‌های آینده ارائه می‌دهد چرا که این طرح در فرهنگ عمومی مردم و حتی امنیت ملی نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

سردار مجیدی  خاطرنشان کرد: مهمترین و مؤثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل امروز با دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور استان همدان برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت پس از ۲ سال برقرار می‌شود اظهار داشت: دانشجویان و دانش آموزان متقاضی برای شرکت در این اردوها، باید دُزهای سه‌گاه واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان زمان اعزام دانشجویان داوطلب سفر به راهیان نور در ۲ اردوگاه اهواز و آبادان را ۱۵ اسفندماه و اعزام مردم و محلات را بعد از آن اعلام کرد.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه نقش استان همدان در دفاع مقدس نقش بی‌نظیری است، ابراز داشت: مردم در آن زمان پشتیبانی می‌کردند و این پشتیبانی‌ها بسیار موثر بود

 

کد خبر 1150149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha