نمایشگاه عکس «جهادگران سلامت» در جهرم برپا شد

حجت الاسلام دستداده گفت: تلاش های گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم در نمایشگاهی با عنوان «جهادگران سلامت» به تصویر کشیده شد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از گروه های فعال این عرصه در شهرستان است که به منظور کمک رسانی به اهالی محروم مناطق روستایی به خدمت رسانی مشغول است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: به منظور پاسداشت فعالیت های گروه جهادی و به همت ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی نمایشگاه عکس «جهادگران سلامت» با به تصویر کشیدن دستاوردها و فعالیت های این گروه برپا شد.

 

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 30 تابلو از فعالیت های جهادی جهادگران عرصه سلامت به نمایش در آمد که با استقبال خوب اهالی دانشگاه، پرسنل و دانشجویان قرار گرفت.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 2 روز پذیرای علاقمندان بود، عنوان کرد: آشنایی دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی با فعالیت های جهادگران عرصه سلامت از اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: نمایشگاه عکس «جهادگران سلامت» در محوطه داخلی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا شده بود.

 

وی در پایان با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های جهادی پرسنل این دانشگاه، عنوان کرد: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، خدمات خود را در حوزه های درمان، سلامت، امور بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی و ... با حضور در روستاهای محروم شهرستان به اهالی محروم ارائه می کنند.

کد خبر 1150202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha