لزوم توجه بسیج دانشجویی به رویکرد مسئله محوری

یوسفی گفت: بسیج دانشجویی برای تخصصی کردن نوع نقش آفرینی و حرکت به سمت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باید دارای رویکرد مسئله محوری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (یکشنبه 2 اسفند) در جلسه انتخابات دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جنبش دانشجویی باید با ارتقای سطح نقش آفرینی خود در حل مسائل کشور سهم قابل توجهی داشته باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: بسیج دانشجویی برای تخصصی کردن نوع نقش آفرینی و حرکت به سمت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باید دارای رویکرد مسئله محوری باشد و به شناخت مسئله، کشف پاسخ، گفتمان سازی، مطالبه گری و عملیات جهادی برای حل مسائل مبتنی بر نظام اندیشه ای امامین انقلاب بپردازد.

وی اضافه کرد: جنبش دانشجویی با اتکا به پشتوانه روحیه جهادی و اتصال واقعی به نهاد علم، فهم مسائل و اولویت ها باید  در گسترش شبکه گسترده هسته های مسئله محور جوانان با هدف حل مسائل اولویت دار کشور سهم قابل توجهی داشته باشد.

«میلاد حاجی زاده» نیز در این جلسه بیان کرد: ارتقای سطح نقش آفرینی و بسترسازی برای گسترش نشاط و تحقق بصیرت در پرتو معرفت و معنویت از اهداف بسیج دانشجویی است و فعالیت و اعلام موضع در این فعالیت ها با رعایت ظرافت ها و شرایط دانشگاه ها به انجام می رسد.

مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: شورای تبیین مواضع، اتاق عملیات منسجم بسیج دانشجویی است که ضمن ایجاد زمینه نقش آفرینی دانشجویان انقلابی در  عرصه های مورد نیاز پیش روی انقلاب اسلامی، دارای بستری چابک و خلاق برای راه اندازی حرکتی عمومی در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

خاطر نشان می شود، در این نشست «سپهر قاسمی» به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس انتخاب شد و از «محمدحسین اسفندیاری»، دبیر سابق این شورا نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1150204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha