سوره مباركه توحید، شناسنامه خداوند

جنگ عصرگاهی «صد دانه یاقوت»، بخش ویژه كودك و خردسال جشنواره قرآنی صد است؛ كه هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ صددانه یاقوت در برنامه روز شنبه سی ام بهمن ماه به آموزش آیات شریفه سوره مباركه توحید به عنوان شناسنامه خداوند، پرداخت. دلیل این نامگذاری نیز این است كه در این سوره مباركه از یگانگی خداوند و بی نیازی او سخن به میان آمده است.


كوكان و خردسالان می توانند قرآن بخوانند و به كمك بزرگترها قرائت های خود را در قالب صوت های ۱۰۰ ثانیه ای به درگاه های رادیو قرآن ارسال نمایند. هر روز به قید قرعه به شركت كنندگان هدیه ای تقدیم و اسامی برندگان در سایت رادیو قرآن اعلام می گردد.


برنامه "صد دانه یاقوت" در قالب جنگی نمایشی به تهیه كنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و كارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا و به نویسندگی الهام زیدی یام نویسنده (بخش نمایش) و مژگان عظیم پور (نویسنده بخش قصه) و جلال زارعی، هماهنگی برنامه به روی آنتن می رود.
 


علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی، می توانند؛ با خواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شركت نمایند. شركت كنندگان می بایست جهت نام‌نویسی ، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تكمیل اطلاعات شخصی(نام،نام خانوادگی، سن، محل سكونت...)، فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند همچنین علاقه مندان جهت شركت در این پویش می توانند با تلفن گویای شبكه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس حاصل نمایند.
مهلت ارسال آثار تا پایان اسفند ماه سال جاری می باشد.
اختتامیه این جشنواره نیز پایان ماه مبارك رمضان سال ۱۴۰۱ می باشد.

کد خبر 1150226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha