بیانیه گام دوم انقلاب یک مرجع است

اکبری، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک مرجع است و سالیان سال می توانیم به عنوان یک منشور معنوی، اخلاقی و عدالت محوری در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از بیانات مقام معظم رهبری در این بیانیه بهره مند شویم.

معصومه اکبری در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برای تحقق این مهم، نقش رسانه و فعالان فرهنگی بسیار اساسی است زیرا که مسئولیت مهمی همچون کمک به مسئله علم و پژوهش و کاربردی کردن آن، تلاش برای شناخت فرهنگ انقلاب برای نسل آینده و تقویت و کمک به تحقق اهداف فرهنگی با کمک این افراد محقق می شود.

 

 

 

مدیر کتابخانه های عمومی سرپل ذهاب افزود: همانطور که هدف و رسالت اصلی کتابخانه های عمومی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است به عبارتی هدف اصلی نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه است، در این راستا با تاکید بر لزوم گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در کتابخانه های عمومی به عنوان یک اصل مهم کلیدی در اولویت برنامه های فرهنگی قرار داده و با برنامه های متنوع از جمله نشست های کتابخوان، جمع خوانی، جلسات مطالعاتی با نمود و شکوه بیشتر،  مردم را برای مطالعه این اصل ترغیب می کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کتابخانه های عمومی در معرفی و شناساندن آثار مقام معظم رهبری و کتاب هایی که مزین به تقریظ ایشان شده برای عموم مردم، پیشگام بوده اند.

 

 

اکبری تصریح کرد: کتابخانه باب دانایی است و ما کتابداران افسران جبهه دانایی، گام دوم انقلاب را با کتاب بر می داریم.

 

 

مدیر کتابخانه های عمومی سرپل ذهاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است؛ به عبارتی تکمیل پروژه نظام سازی، دولت سازی، جامعه پردازی، بین المللی سازی و تمدن سازی اسلامی است؛ این نقشه راه به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف حرکت نسل‌های آینده انقلاب را مشخص می‌کند.

کد خبر 1150232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha