خادمیاران رضوی بابلسر برای بهسازی خانه محروم ۹۵۰میلیون ریال کمک کردند

ولی تبار با بیان اینکه برای تکمیل منزل مسکونی یک خانواده نیازمند ۹۵۰میلیون ریال هزینه کردند، گفت:تاکنون چند باب منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث یا تکمیل شد و دراختیاز جامعه هدف قرار گرفت.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی، اظهار کرد:به همت خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی سادات محله مرکزی و همراهی خیرین و امام‌جمعه محترم بابلسر در جهت تکمیل منزل یکی از نیازمندان که بصورت خرابه رها شده بود اقدام شد.

 

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر افزود:این خانواده پنج نفره در یک اطاق زندگی می کردند و در حال حاضر آشپزخانه و یک اطاق به آن افزوده شده است.

 

وی با بیان اینکه برای تکمیل منزل مسکونی این خانواده نیازمند ۹۵۰میلیون ریال هزینه شده، گفت:تاکنون چند باب منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث یا تکمیل شد و دراختیاز جامعه هدف قرار گرفت.

 

ولی تبار با بیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان در بحث تامین داروی بیماران، وزیت رایگان و توزیع اقلام بهداشتی برای درمان یا جلوگیری از ابتلا به کرونا و ... نیز فعالیت دارند، خاطرنشان شد: تلاش داریم به تأسی از سیره عملی ائمه اطهار (ع) فعالیت‌های خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان در جهت رفع نیاز محرومان و نیازمندان در بخش‌های مختلف باشد.

کد خبر 1150238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha