توزیع بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند اسلام آباد غرب

سلطانقلی ، گفت: بمناسبت اعیاد ماه رجب و در راستای فرمان مقام معظم رهبری و طرح شهید سلیمانی ۱۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در اسلام آباد غرب توزیع شده است.

ارسلان سلطانقلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این اقدامات و رزمایش‌ها همواره مورد تأکید دین مبین اسلام پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و این حرکت ارزشمند لبیکی به ندای رهبری در بحث مواسات و آزمایش‌های مومنانی است که باید شکل بگیرد و به طور قطع این کارها ارزش بالایی دارد.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب افزود: شناسایی افراد و خانواده های نیازمند در محلات کم برخوردار شهر و روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب، انجام شده و این کمک های مومنانه از طریق حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های محلات در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد:بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک ماه رجب این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت و حبوبات بوده و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان می باشد که بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود. 

 

 

 

سلطانقلی تصریح کرد: در دهه بصیرت دی ماه امسال ۱۰۰۰بسته معیشتی و پیش از آن نیز ۱۳۰۰بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی این ناحیه و ده ها هزار غذای گرم به مناسبت های مختلف توسط خیرین و گروه های جهادی در بین خانواده بی بضاعت شهرستان توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1150269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha