مسابقه فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» در جهرم برگزار شد

موحد گفت: مسابقه فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با داوری آثار مسابقه فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم»، این مسابقه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان و نوجوانان به امر واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با همکاری گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی این دانشگاه و اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم این مسابقه برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: مسابقه فیلم دانش آموزی «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» ویژه دانش آموزان گروه سنی هفت تا ۱۸ سال برگزار و با استقبال خوب آنها همراه شد.

 

موحد خاطرنشان کرد: از بین ۳۷ فیلم ارسالی که از تمام رده های سنی و از مدارس مختلف جهرم تهیه و ارسال شده بود پس از داوری و بازبینی های دقیق به عمل آمده سه اثر به عنوان برترین آثار برگزیده انتخاب و اعلام شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اسامی برترین های این مسابقه، گفت: «بهار قاسمی»، «نشاط شکوهیان» و «امیر مرتضایی» از برگزیدگان مسابقه فیلم دانش آموزی  «من هم می خواهم در مهار کرونا سهیم باشم» بوده اند.

کد خبر 1150332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha