راه پیشرفت و ترقی کشور در ادامه راه خون شهداء است

حجت الاسلام حافظی خدمت به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: راه پیشرفت و ترقی کشور در ادامه راه خون شهداء است.

حجت الاسلام « صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم مهم ترین تکلیف مسئولان است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم باید همچون شهدا از جان خود بگذریم و خالصانه گام برداریم.

 

امام جمعه شهرستان چگنی ادامه داد: اگر می خواهیم به شهدا و ایثارگران و تمام رزمندگان مدیون نباشیم باید برای خدمت و رفع مشکلات مردم همچون شهدا از جان خود بگذریم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پله ای که شهدا بر آن ایستاده اند باید گامی به بلندای گذشتن از همه چیز برداشت؛حتی گذشتن از آبرو

 

حجت الاسلام حافظی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحول کرد، ادامه داد: اگر می خواهید به قدرت شهدا و به ثمر نشستن خون این عزیزان و انقلاب پی ببرید به گروهای مقاومت حزب الله؛انصارالله؛حشدالشعبی و دیگر گروهای مقاومت نگاه کنید.

 

وی در ادامه با اشاره اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهدا تا این اینجا رسیده و در مقابل دشمنان قسم خورده خود سر خم نکرده است، افزود: حفظ روحیه و شور انقلابی و انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن از فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید مدنظر تمام ملت قرار بگیرید.

 

حجت‌الاسلام حافظی خاطرنشان کرد: تنها راه پیشرفت و ترقی کشور در ادامه راه خون شهداء است و باید ضمن آشنایی با ویژگی ها و شاخصه های انقلابی بودن برای هدر نرفتن خون گرانبهای شهدا شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کرد.

کد خبر 1150359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha