تقاضای تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب برای ساخت یک مرکز دائمی عرضه محصولات حجاب

سلیمانی از تقاضای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب برای ساخت یک مرکز دائمی عرضه محصولات حجاب خبر داد.

اسدالله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تقاضای انجمن تولید کنندگان محصولات از مسئولان در این حوزه گفت: انجمن تولیدکنندگان در طی شش سال گذشته توانسته است درد پوشش های ایرانی اسلامی را شناسایی کند و از مسئولان ذیربط می خواهیم که ما را کمک کنند تا محصولات عفاف و حجاب به کالای فرهنگی تبدیل شود.

 

رئیس انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب افزود: اگر این اتفاق با کمک مسئولان رخ دهد تا محصولات عفاف و حجاب ذیل کالاهایی مانند صنایع دستی، کتاب و کاغذ در سبد کالای فرهنگی شناخته شود، یک مزیتی در این کار ایجاد می شود که تولید متکثر کرده و بسیاری از کسانی که دست شان از بیمه و مالیات بسته است و به سمت محصولات حجاب حرکت می کنند، موفق شوند و امیدواریم اولین اتحادیه محصولات حجاب به زودی با کمک مسئولان تشکیل شود.

 

وی در مورد تقاضای تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب از مسئولان اظهار کرد: از شهردار تهران تقاضا داریم تا در راه توجه به منویات رهبر انقلاب و عمل به وصایای شهدا با در اختیار گذاشتن فضاهای مناسب و اختصاص یک زمین مناسب به عنوان یک مرکز یا ساخت یک مرکز به صورت مشارکتی توسط تولیدکنندگان محصولات حجاب آن را به شکل مناسب بسازند و یا شهرداری ساخت آن را بر عهده گرفته و به تولیدکنندگان بفروشد و یا محل های نمایشگاهی را در اختیار تولیدکنندگان محصولات جاب و عفاف قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد:  امروز مرکزی مانند پلاسکو در طی یک سال و نیم ساخته شد. از شهردار تهران می خواهیم یک مرکز با امکانات مطلوب از قبیل پارکینگ، محل بازی کودکان به عنوان یک مکان فرهنگی برای عرضه محصولات حجاب بانوان مسلمان قرار دهد. این مرکز در تراز جمهوری اسلامی باشد و آبروی ام القرای کشورهای اسلامی در تهران باشد.

 

انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با 300 عضو آمادگی آن را دارد که در حوزه تولید، توزیع و عرضه پوشاک مناسب حجاب با کمک مسئولان در پایان دولت اول سیزدهم فضای جامعه را با فضای فروشگاهی مناسب تغییر دهد و موجبات تغییر ذائقه مردم در حوزه حجاب با ارایه محصولات حجاب در فروشگاه ها مطابق با سبک زندگی ایرانی و اسلامی تغییر دهد.

کد خبر 1150382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha