«محرومیت‌زدایی» فصل مشترک فعالیت‌های بنیادمسکن و گروه‌های جهادی/ حضور در میدان، ویژگی برجسته گروه‌های جهادی است

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با تأکید بر هم‌افزایی مجموعه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به محرومان گفت: فصل مشترک فعالیت‌های بنیادمسکن و گروه‌های جهادی «محرومیت‌زدایی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «نوراله ولی‌نژاد» امروز (دوشنبه 2 اسفند) در نشست با مسئولان تعدادی از گروه‌های جهادی استان اظهار کرد: بنیاد مسکن و گروه‌های جهادی، هرکدام دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان با هم افزایی، به محرومیت زدایی و پیشرفت استان به ویژه در روستاها کمک کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان با تأکید بر اینکه اساس کار مجموعه بنیاد بر محرومیت‌زدایی است، خاطرنشان کرد: اولویت نخست بنیادمسکن خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان و در گام بعدی خدمت به همه مردم به ویژه در مناطق روستایی است و امروز جایی را در استان سراغ ندارید که بنیاد مسکن حضور نداشته باشد.

 

وی افزود: خوشبختانه گروه‌های جهادی نیز از کثرت و قابلیت خوبی در استان برخوردار هستند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و حتی کرونا، امتحان خود را به خوبی پس دادند و در امر محرومیت زدایی نیز نقش پررنگی داشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با اعلام آمادگی برای استفاده از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی در راستای سرعت بخشیدن و بهبود کیفیت خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان، ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های بنیادمسکن بسیار گسترده و متنوع است و همکاران ما در این نهاد، هرجا که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده، همواره حضوری پررنگ و موثر دارند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه‌های جهادی وصل به مردم هستند، گفت: این گروه‌ها می‌توانند سایر مجموعه‌های مردمی را هم با خود همراه کنند و در بحران‌ها و حوادث خیلی زود ساماندهی شده و وارد میدان شوند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیادمسکن گلستان ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها به آشنایی بیشتر نسبت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو طرف در جهت تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم منجر شود.


 

کد خبر 1150385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha