آزمون حفظ قرآن کریم کارکنان ناجا در زیرکوه برگزار شد

مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: آزمون حفظ قرآن کریم با حضور ۳۵ نفر از کارکنان و خانواده های ناجا در زیرکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آزمون حفظ قرآن کریم کارکنان ناجا امروز (۲ اسفند) با حضور مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان زیرکوه در محل مهدیه کوی امیرالمومنین شهر حاجی آباد برگزار شد.

 

«ابراهیم فلاحی» مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کل کشور، دوازدهمین آزمون سراسری حفظ قران کریم در فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این مسابقات قریب به ۴۰۰ نفر از کارکنان ناجا و خانواده های آنها از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفندماه در رشته های حفظ یک جز تا حفظ کل قرآن کریم شرکت خواهند داشت.

 

فلاحی در ادامه بیان کرد: به برندگان این آزمون و کسانی که موفق به کسب نمره ۷۵ از 100 نمره شوند جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شهرستان زیرکوه ۳۵ نفر از کارکنان و خانواده های آنها در این آزمون شرکت کرده اند، گفت: زیرکوه یکی از شهرستان های نمونه استان در حفظ قرآن کریم بوده و درسال ۹۹ رتبه دوم استان را کسب کرده است.

کد خبر 1150387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha