لزوم اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در جهرم

زارعی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در جهرم گفت: ساماندهی این دسته از معتادان که تأثیر منفی در چهره عمومی شهر هم دارند، نیازمند به میدان آمدن همه دستگاه‌های متولی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (سه شنبه ۳ اسفند) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که موجبات تهدیدات و آسیب های دیگری را در جامعه فراهم می کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم افزود: این معضل هم مانند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، شاید به طور کامل ریشه کن نشود، اما با تدبیر و تلاش می توان آن را کنترل و کاهش داد.

 

وی از اهداف طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر گسترش فرهنگ پیشگیری، ارتقا و افزایش امنیت عمومی، سلامت و رفاه اجتماعی کاهش دغدغه های افکار عمومی و افزایش رضایت مندی آحاد جامعه و جلوگیری از شیوع اعتیاد عنوان کرد و ادامه داد: این امر مهم در گرو همراهی و همکاری دستگاه‌های ذیربط در چار چوب قانون است.

 

به گفته زارعی، هیچ ارگانی به تنهایی قادر به مهار و اقدام اثربخش و ماندگار در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌ها به ویژه اعتیاد و معضل معتادین متجاهر نیست و برای کسب نتیجه مطلوب در کنترل این معضل و پاکسازی چهره شهر از این ناهنجاری، همکاری و همراهی مسئولانه و جدی همه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد.

 

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی معتادان متجاهر صرفاً با اقدامات فیزیکی و انتقال از نقطه‌ای به مکان دیگر قابل حل نیست، ساماندهی این دسته از معتادان که تأثیر منفی در چهره عمومی شهر هم دارند، نیازمند به میدان آمدن همه دستگاه‌های متولی است.

 

 در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع مطروحه،  بر تسریع اجرای جدی طرح فوق در شهرستان توسط دستگاه های ذیربط در چارچوب وظایف سازمانی، تاکید کردند.

 

کد خبر 1150515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha