گفتمان امروز انقلاب ، گفتمان بیانیه گام دوم است

اکبری، گفت: گفتمان بیانیه گام دوم است، و این سیر مراحل و این مجموعه ای که در کنار هم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید گام بردارند بر اساس خطوط و ریل گذاری این بیانیه باید حرکت کنند .

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای تحق آرمان‌ها و تحقق اصول اسلامی است؛ به عبارتی تکمیل پروژه نظام سازی، دولت سازی، جامعه پردازی، بین المللی سازی و تمدن سازی اسلامی است؛ این نقشه راه به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف حرکت نسل‌های آینده انقلاب را مشخص می‌کند.

 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: امام جامعه یک سند و یک بیانیه را برای مسیر پیش رو با تجربه گذشته و وضعیت حال و به سوی ظهور برای کل انقلاب و مجموعه انقلابیون در سراسر دنیا یک نسخه به تمام معنا را ارائه می‌دهد.   

 

 

وی خاطر نشان کرد : آنچه که متوجه باید باشیم در این نسخه، اینکه این بیانیه یک وضعیت مطلوب و یک وضعیت منحصر به فرد با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تمام اندیشکده ها در تمام اتاق فکرها در تمام گروه‌هایی که به صورت هم اندیشی دارد مورد تفاهم قرار می‌گیرد ،و در حال گفتمان است. 

 

 

اکبری تصریح کرد: این بیانیه یک سند محکم و یک چراغ راه و سراج مطمئن در یک مسیر مبارک برای رسیدن به یک هدف بزرگ است که همان ظهور قطعا اتفاق افتاده است. 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: ما  از عاشورا تا واقعه انقلاب اسلامی چهارده قرن صبر کردیم که ابرمردی بزرگی، معماری می آید و انقلابی را در این مسیر رقم می‌زند ما از انقلاب اسلامی تا ظهور چند سال فاصله داریم؟  این بیانیه گام دوم قطعاً به طور جد و بدون هیچ گونه تعارفی، این مسیر انقلاب اسلامی به سمت ظهور را کوتاه خواهد کرد .

 

 

وی در پایان گفت: تبیین چشم‌اندازهای آینده و توصیه‌ درباره آینده انقلاب اسلامی در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفته است.

 

کد خبر 1150542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha