مشارکت صدها نفر در مراسم درهای باز مسجد «ریچاردسون»

مراسم «درهای باز مساجد» در مسجد «ریچاردسون» برگزار شد و صدها نفر از غیرمسلمانان در این مراسم شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lakehighlands» ،مراسم «درهای باز مساجد» در مسجد «ریچاردسون» برگزار شد و صدها نفر از غیرمسلمانان در این مراسم شرکت کردند.

افرادی که در شمال دریاچه هایلندز زندگی می کنند یا کودکان خود را به مدارس ریچاردسون می فرستند ، بدون شک از مرکز اسلامی عظیم، چشمگیر، همیشه پرجمعیت و با گنبد طلایی شمال تگزاس در آبرامزکه  یکی از بزرگترین مساجد تگزاس شمالی است عبور کرده اند .

این مسجد اخیرا درهای شیشه ای درخشان خود را به روی غیرمسلمانان  باز کرد و از آنها خواست برای بازدید و یادگیری مطابی در مورد اسلام و مسلمانان به این مکان عبادی بیایند.

روز باز مسجد ریچاردسون  با همکاری سه سازمان  اسلامی «WhyIslam» ، «GainPeace » و «IANT»  برگزار شد با این هدف که  فرصتی برای همسایگان فراهم کند تا با همسایگان مسلمان آشنا شوند و درک عمیقی از ایمان مسلمانان داشته باشند.

پل وولکر، شهردار ریچاردسون  به حاضران گفت که شهر او بیش از 75 عبادتگاه دارد. او همچنین از اهمیت درک ایمان یکدیگر صحبت کرد.

وی افزود: ما می دانیم که جامعه بزرگی از مسلمانان عمل گرا در محله و مدارس ما وجود دارند. ما همچنین در مورد مذهب اسلام در میان پناهندگان سوری و افغانستانی ساکن در دریاچه هایلندز مطلع هستیم.

برگزارکنندگان این  مراسم همچنین به افزایش اخیر اسلام هراسی به عنوان انگیزه رویداد امسال اشاره کردند.

دکتر سابل احمد، مدیر «GainPeace » در این باره گفت: فضای سیاسی کنونی محیطی از بی‌اعتمادی و همچنین کنجکاوی برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت یکدیگر ایجاد کرده است.

کد خبر 1150544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha