لزوم احیای موقوفات نیمه شعبان/ طرح سه شنبه های مهدوی در ادارات خراسان جنوبی در حال اجراست

حجت الاسلام کمیلی گفت: طرح سه شنبه های مهدوی در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در حال اجراست و در مساجد نیز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«حسین کمیلی» امروز (۳ اسفند) در دیدار اعضای ستاد بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر به دنبال جامعه انقلابی هستیم باید به دنبال جامعه مهدوی و پویا و شاداب باشیم و امام صادق می فرماید: «کسی که در انتظار امام دوازدهمین خود به سر می‌برد همانند کسی است که در رکاب رسول خدا(ص) شمشیر کشیده و از آن حضرت دفاع می‌نماید».

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه ماه شعبان قرار داریم و لازمه آن تدوین برنامه ویژه برای این ایام است، گفت: کار برای مهدویت خلاصه در نیمه شعبان و ۹ ربیع نمی شود و ما هر جمعه منتظر امام زمان(عج) هستیم لذا باید کار مداوم برای جمعه ای ظهور و خدمت در رکاب حضرت باشد.

 

وی ادامه داد: طرح سه شنبه های مهدوی در دستگاه های اجرایی استان در حال اجراست و این طرح در مساجد هم اجرایی خواهد شد.

 

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به لزوم فضاسازی مناسب ادارات و شهرداری در ایام شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج)، بیان کرد: از ۲۰ هفته مانده به نیمه شعبان، هر هفته مسابقه کتابخوانی با همکاری سازمان سراج در حال برگزاری است.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به فضاسازی بیرون مساجد و هیات مذهبی در همه مناسبت ها به ویژه نیمه شعبان توجه شود، گفت: مراسم احیای نیمه شعبان، استغاثه جمعه آخرسال و مسابقه کتابخوانی ویژه نیمه شعبان در دستور کار است.

 

وی در پایان بر احیای موقوفات نیمه شعبان تأکید کرد و افزود: در این زمینه باید موقوفات موجود معرفی شود و برای ایجاد وقف جدید و فرهنگ سازی مهدویت نیز برنامه داشته باشیم.

کد خبر 1150573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha